Diskuse s wikipedistou:Nadkachna

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání

Šťastný nový rok 2014[editovat zdroj]

Přeji mnoho úspěchů do nového roku a děkuji za spolupráci za rok letošní, přičemž se těším, že budeme spolupracovat i nadále. Šťastný nový rok 2014 přeje--Konvalín (diskuse) 31. 12. 2013, 17:55 (UTC).

Ahoj! Děkuji a rovněž přeji pěkný rok 2014, včetně nových pěkných článků:-) --Nadkachna (diskuse) 1. 1. 2014, 21:44 (UTC)

Řád pevného kormidla[editovat zdroj]

Ahoj, moc ti děkuji a cením si i tvé odvahy řád udělit, tak to má být:-) --Nadkachna (diskuse) 4. 1. 2014, 11:25 (UTC)

K-Verband[editovat zdroj]

Ahoj, založil jsme stránku K-Verband, ale mám jeden problém. Nemohu na Commons najít k tématu žádné obrázky. Nevíš co tam mám napsat aby se mi objevily, nebo tam vůbec nejsou? Popř. prosím kde bych je mohl sehnat. S pozdravem--Konvalín (diskuse) 15. 2. 2014, 15:11 (UTC).

Ahoj! Se obavam, ze odpovidajici kategorie na Commons jeste neni, odpovidajici obrazky jsou zatim rozesety po ruznych jinych kategoriich a tu kategorii K-Verband by nekdo musel vytvorit (a prolinkovat s danymi obrazky ci podkategoriemi). Dokonce i nemecka Wiki se odkazuje na nekolik ruznych kategorii: [1]. Jinak sorry, upravil jsem uvod a az potom jsem si vsimnul te sablony pracuje se - byva zvykem ji umistit uplne nahoru... Tak doufam, ze nedoslo k zadnemu editacnimu konfliktu. Jinak (opravil bych, ale vzhledem k te sablone nechci delat dalsi editace) K-Verband mel na starosti krome onech miniponorek i rychle (neoficialne sebevrazedne) cluny, bojove plavce a riditelna torpeda. Zatim a dik za novy clanek! --Ozzy (diskuse) 15. 2. 2014, 16:41 (UTC)
Vše bude v článku zahrnuto.....I čluny Linsen, i lidské ponorky Neger atd. děkuji za úpravy a s pozdravem--Konvalín (diskuse) 15. 2. 2014, 19:10 (UTC)

Seznam amerických torpédoborců[editovat zdroj]

Zdravím. Protože jste vytvořil článek Seznam amerických torpédoborců, obracím se na vás, zda byste nevyužil kolegou Silesianem vytvořenou (a navrženou na smazání) podstránku (přesunul jsem ji zatím do svého uživatelského prostoru). Dle libosti si ji přesuňte do svého uživatelského prostoru, začleňte do článku nebo sdělte, zda ji mám smazat.--Zdenekk2 (diskuse) 24. 2. 2014, 21:39 (UTC)

Ahoj, omlouvám se, tohle jsem prokoučoval, můžeš mi to hodit na pískoviště alespoň teď?:-) --Nadkachna (diskuse) 28. 4. 2014, 13:43 (UTC)
Máš to tam.--Zdenekk2 (diskuse) 28. 4. 2014, 14:25 (UTC)
Díky, nevim jestli to užiju přesně v této podobě, ale byla by škoda to nevyužít vůbec. --Nadkachna (diskuse) 28. 4. 2014, 14:37 (UTC)

Ukrajinská armáda[editovat zdroj]

Zdravím, pro armády je tu myslím vhodnější infobox armáda.--RomanM82 (diskuse) 25. 2. 2014, 20:29 (UTC)

Loď Spojených států[editovat zdroj]

Ahoj kolego, prosímtě mrknul bys na Loď Spojených států, jestli tam nemám nějaké „kopance“? Založil jsem to spíš náhodou, protože mě zajímalo, co přesně ten prefix USS znamená (ikdyž jsem to tušil) a na cs:wiki to nebylo, tak jsem to založil. :) Díky a zdravím --David Kennedy (diskuse) 20. 4. 2014, 12:10 (UTC)

Ahoj, skouknuto, dle mého je to ok, samozřejmě ideální by byl přehledový článek (spíš seznam), kde by byly i zkratky dalších námořnictev, v tomhle tu máme trochu bordel:-o Měj se! --Nadkachna (diskuse) 28. 4. 2014, 13:41 (UTC)

Oceánská hlídková loď[editovat zdroj]

Ahoj, jako lodního experta tě prosím o názor na sloučení uvedeného článku s článkem Hlídková loď, viz má připomínka. Díky a hezký večer.--RomanM82 (diskuse) 27. 4. 2014, 19:40 (UTC)

Ahoj, jako loďomilec jsem toho názoru, že je vhodné ty články sloučit. Můžu to pak udělat, v tom článku je beztak několik drobných nepřesností. Měj se! --Nadkachna (diskuse) 27. 4. 2014, 20:26 (UTC)

A ještě další[editovat zdroj]

Ahoj, a co toto? Díky. --Uacs451 (diskuse) 28. 4. 2014, 10:21 (UTC)

Ok, sloučeno a z Ki-200 uděláno přsměrování;-) --Nadkachna (diskuse) 28. 4. 2014, 10:58 (UTC)

První světová[editovat zdroj]

Ahoj, když už ses pustil do první světové války, tak bych měl jeden článek z jiné fronty. Mohl bys mi k němu do diskuse napsat případné připomínky v rámci recenze? Rád bych jej poslal do NNČ. Díky --Faigl.ladislav slovačiny 7. 9. 2014, 21:34 (UTC)

Wikikytička[editovat zdroj]

Gratuluji a těším se na další články ze Tvého „pera“. --Jan Polák (diskuse) 11. 9. 2014, 06:19 (UTC)
Já především děkuji všem třem recenzentům za pečlivé čtení;-) --Nadkachna (diskuse) 11. 9. 2014, 18:33 (UTC)

Bismarck, Tirpitz a ?třída Scharnhost?-absolventské práce[editovat zdroj]

Potřebuji pomoci ve škole, s mojí absolventskou prací (je to na ZŠ). Moje absolventská práce bude o německých bitevních lodích, a rád bych tam nějak vměstnal krom Tirpitze a Bismarcku i Scharnhost a Gneisenau. Ale jde mi o historickou správnost, protože jsi nejsem jistý, jestli smím řadit Scharnhost a Gneisenau mezi bitevní lodě, když jsou všude psány pod pojmem bitevní křižníky. Tento pojem sice Washingtonská konference schválila, ale někteří nad tím polemizují. Mám se omezit tedy jen na Tirpitze (královnu Severního moře) a Bismarcka (loď jedné bojové plavby), nebo smí být historicky správně vmáčknut i Scharnhost s Gneisenauem? Byla by to velká chyba? Prosím o co nejrychlejší odpověď, mám čas jen do zítřka :(. S pozdravem a díky --Konvalín (diskuse) 15. 9. 2014, 18:44 (UTC).

Ahoj, tak snad ještě není úplně pozdě (v urgentním případě mi můžeš poslat i maila:-) Máš pravdu v tom, že S+G byly de facto bitevní křižníky, ale označovány byly jako bitevní lodě, zatímto B+T do té kategorie 100% patří. Není to ale na závadu, protože právě ta geneze německého vyzbrojování přes pancéřové lodě třídy Deutschland, bitevní křižníky třídy Scharnhorst, po třídu Bismarck (a plánované větší kousky, jako byla třída H) ukazuje nejen, jak se Německo vyrovnávalo se zakázy danými Versailleskou smlouvou (zákaz ponorek, lodí s výtlakem nad 10 000 t atd.), tak i demonstruje Hitlerovu slabost pro velké věci všeho druhu:-) Dle mého je i zajímavé, jak různé státy označují své válečné lodě v souvislosti s jejich kulturní tradicí, nebo politickými cíly – sovětský svaz z politických důvodů stavěl letadlové křižníky, Japonsko zas má hodně divné „torpédoborce“, jiné státy to mají kvůli prestiži... Tož tak. Záleží jaký máš rozsah, můžeš to jen dát do nějakého stručného úvodu, netušim, jak jsou tyhle školní práce postavený:-) Držim palce, ať se ti dílo daří! Kdyby něco, neboj se optat (jistě i Ozzy ti bude k dispozici). --Nadkachna (diskuse) 15. 9. 2014, 19:59 (UTC)
Ahoj! Snad je to take jeste vcas: Bismarck a Tirpitz byly oficialne "Schlachtschiffen", cili bitevni lode se vsim vsudy (jeste lepe receno: rychla bitevni lod - vysvetlim pozdeji). Scharnhorst a Gneisenau ale take byly oficialne "Schlachtschiffen" - i kdyz se slabsi vyzbroji... Casto se ale o nich mluvi prave jako o bitevnich kriznicich (tady by bylo zajimave udelat analyzu/srovnani vyzbroje x pancerovani x rychlosti s obdobnymi plavidly: trida Dunkerque, King George V., HMS Hood, Kirishima (pred a po prestavbe), Alaska,...). Krome zminene tridy H mela byt jeste trida O, to ale mel byt opet spise bitevni kriznik (oficialne ale opet znaceny jako "Schlachtshiff" - termin "Schlachtkreuzer" se pry v Kriegsmarine nepouzival...) Ad rychla bitevni lod: po WWI doslo k vyvoji pohonych soustav i pancerovani, ktere umoznilo stavet rychle bitevni lode s vyzbroji a pancerovanim bitevni lode, ale rychlosti (prvovalecneho) bitevniho krizniku (srovnej rychlost bitevniho krizniku HMS Hood a napr. bitevnich lodi tridy Iowa). Konec koncu Washingtonska smlouva nerozlisuje mezi bitevni lodi a bitevnim kriznikem - pro oboje ma jednu kategorii "capital ship". U Kriegsmarine se to projevilo i zmenou terminologie: prvovalecna "bitevni lod" byla "Linienschiff", kdezto novy termin od tridy Sharnhorst byl "Schlachtschiff". Btw: doporucuji precist nejakou praci zabyvajici se stretnutim v Danskem prulivu - vypada to, ze pancerovani Hooda nebylo tak slabe, jak se vseobecne uvadi: na danou vzdalenost melo proti nemeckym delum stacit... Ten zasah musela byt neuveritelna haluz. Zatim! --Ozzy (diskuse) 16. 9. 2014, 08:21 (UTC)
Práce se nakonec scvrkla jen na Bismarck a Tirpitz, ale mám problémy s úvahou. Uvažuji v ní, která loď měla větší přínos...Co myslíte odborníci? Já osobně bych řekl Bismarck, protože mě uchvacuje jeho potopení Hooda, aspoň něco dokázal, ale zase objektivně musím uznat, že Tirpitz vázal značné spojenecké síly, ale k čemu to bylo? Já osobně bych řekl Bismarck, ale rád si vyslechnu i názor někoho jiného. Děkuji a s pozdravem --Konvalín (diskuse) 6. 11. 2014, 18:00 (CET).
Osobně bych uvažoval spíše tím směrem, zda stavba těchto dvou velkých bitevních lodí na úkor jiných projektů byla pro Německo obecně přínosem nebo ne. Když toho ve výsledku nakonec moc nepředvedly. --Silesianus (diskuse) 6. 11. 2014, 18:32 (CET)
Dal jsem na vaši radu, kolego Silesiane a možná se to i vyplatí. Ve středu jdu obhajovat. --Konvalín (diskuse) 18. 1. 2015, 22:23 (CET)
Všichni ti jistě budeme moc držet palce! Pochlubíš se pak svým dílkem? :-) --Nadkachna (diskuse) 18. 1. 2015, 22:42 (CET)
Tak to hodně štěstí, kolego! --Silesianus (diskuse) 19. 1. 2015, 08:36 (CET)
ale jistě, Nadkachno :). Moc děkuji, vaší podpory si velice vážím.--Konvalín (diskuse) 19. 1. 2015, 18:27 (CET)
Akce skončila, moje obhajoba byla nakonec prohlášena za jednu z nejlepších, můj vedoucí řekl, že jsem byl "zlatý hřeb". Jestli někdo chce, klidně mu své skromné dílko pošlu, ale neočekávejte zázraky, přeci jenom na základní škole nevznikne tak dobrá práce, jak např. na střední.--Konvalín (diskuse) 23. 1. 2015, 21:36 (CET)
Gratuluji! ^_^ --Ozzy (diskuse) 24. 1. 2015, 09:13 (CET)

Sovětské "křižníky"[editovat zdroj]

Ahoj, k tomuto – pokus myslíš, že tam ta kategorie nepatří, asi by ji bylo dobré odstranit rovnou ze všech těch sovětských letadlovek (Projekt "nějaké číslo"), kam jsem ji před rokem přidával. :-) --Harold (diskuse) 3. 10. 2014, 21:50 (UTC)

Rio Damuji (390)[editovat zdroj]

Ahoj, odkud máš prosím informaci že ve věži je lafetován 57mm kanón? V referencích i jinde na netu jsem našel, že je to 100mm tankový kanón z T-55. --RomanM82 (diskuse) 23. 11. 2014, 16:57 (CET)

Ahoj, bylo to v jednom ze zdrojů, podívám se po něm, díky za upozornění. Věž z T-55 to není určitě, to je jasně vidět na fotce. --Nadkachna (diskuse) 23. 11. 2014, 17:03 (CET)
Jo moje hloupost, už jsem se opravil ;)--RomanM82 (diskuse) 23. 11. 2014, 17:05 (CET)
Ok, díky moc.:-) --Nadkachna (diskuse) 23. 11. 2014, 17:19 (CET)
Opravil jsem článek podle reference, která uvádí 100mm, ale je to asi špatně. Bude to na 99% věž ze ZSU-57-2 s původním 57mm dvojčetem, viz fotka. Ještě tak nějakou referenci k tomu.--RomanM82 (diskuse) 23. 11. 2014, 17:44 (CET)
Rovněž si myslím, že jde o ZSU-57-2. Podle fotek to sedí. Jinak jsem to našel zatím jen na blozích, ale osobně bych to v článku změnil na 2× 57 mm, protože z té fotky je to zjevné. --Nadkachna (diskuse) 23. 11. 2014, 17:57 (CET)
Ok, nemám s tím problém.--RomanM82 (diskuse) 23. 11. 2014, 18:02 (CET)
Tak jsem to tam doplnil, jistě se to časem objeví i na nějakém serióznějším webu. Je to holt trochu obskurní záležitost:-) --Nadkachna (diskuse) 23. 11. 2014, 18:16 (CET)
Když už se tak díváme na fotky, tak ze zdejší profilové to nijak nevypadá na 4 kusy 25mm kanónů (resp. dvou dvojčat). Já tam osobně vidím dvě věže vepředu na nástavbě po jednom dělu a vzadu za nástavbou věž s dvojčetem (nevím, jak je to na pravoboku, není vidět). --Silesianus (diskuse) 23. 11. 2014, 18:21 (CET)
No, asi máš pravdu, poupravíš to? Já si úplně netroufl, protože tu hlavní zbraň jsem našel i na dalších snímcích z delšího časového období, co když tohle zase brzy změnili... :-) --Nadkachna (diskuse) 18. 1. 2015, 22:43 (CET)
Hele, radši asi ne. Tohle jsou už dost divoké spekulace. --Silesianus (diskuse) 19. 1. 2015, 09:02 (CET)

Václav Dostal[editovat zdroj]

Zdravím, dovolil jsem si Tvůj článek Václav Dostal zařadit mezi Dobré. Gratuluji! --RomanM82 (diskuse) 14. 2. 2015, 13:57 (CET)

  • Ahoj, moc děkuju! Chtěl jsem se s tím ozvat až do zamodření zbývajících odkazů, tak si to teď alespoň dávám jako předsevzetí.:-) --Nadkachna (diskuse) 14. 2. 2015, 14:29 (CET)
Komplet modré odkazy nejsou u DČ podmínkou, ale jsem rád, že máš motivaci :)--RomanM82 (diskuse) 14. 2. 2015, 14:35 (CET)

Zdravím, do článku jsem přidal nepatrně textu a něco podnětů do diskuse. Na odebrání puclíku nijak netrvám, ale nějaký čas bych na doplnění ještě nechal.--Tomas62 (diskuse) 22. 2. 2015, 16:27 (CET)

Kalaat Béni Abbès (474)[editovat zdroj]

Ahoj, tenhle článek máš v návrzích na zajímavosti, kde se o lodi píše v budoucím čase. Chtělo by to jak zajímavost, tak hlavně článek aktualizovat, protože třeba hned v infoboxu je, že je uvedení do služby naplánováno na září 2014. --Marek Koudelka (diskuse) 16. 2. 2015, 09:58 (CET)

  • Ok, hotovo, díky za upozornění. --Nadkachna (diskuse) 22. 2. 2015, 21:12 (CET)

Třída Silbermöwe (typ 149)[editovat zdroj]

Ahoj! Vidim, ze ses zase nejak rozepsal... Ale mel bych dotaz k tomu „Konstrukčně plavidla vycházela z druhoválečných německých R-Bootů (Räumboote).“ – nejaky zdroj? Na nemecke wikipedii uvadeji, ze vychazely z S-bootu: „wurden […] nach Plänen der deutschen S-38-Schnellboote des Zweiten Weltkrieges […] gebaut.“ (bohumzel take bez zdroje, ale jelikoz R-booty byly minolovky a S-Booty torpedove cluny, prijde mi logictejsi, aby povalecny torpedovy clun vychazel z torpedovych clunu... I kdyz ano, je divne, ze si zvolili S-38 – typ z pocatku valky, namisto nejakeho pozdejsiho modelu). Zatim! --Ozzy (diskuse) 25. 2. 2015, 21:30 (CET)

Ahoj! Nojo, pár pididílků do skládačky. Ta informace je z Pejčocha VL7, ale připouštim, že jsem taky váhal, protože on při tom opisování dost chybuje. Obvykle se to snažim porovnávat, tady to jinde nebylo. Navrhuju to smáznout a pokud najdem nějaký good pramen na S-boot, šoupnem to tam.:-) --Nadkachna (diskuse) 25. 2. 2015, 22:14 (CET)
Asi jo ^_^ --Ozzy (diskuse) 25. 2. 2015, 22:16 (CET)

U 209[editovat zdroj]

Ahoj, chtěl bych Tě poprosit o zběžnou/hloubkovou kontrolu U 209? Vkladatel to zřejmě překládal z en, doplnil to bohužel cp, to jsem odmazal, ale fakta a styl by to chtělo raději prověřit nějakým "loďařem" (+ibox atp), a protože jiného machra přes tyhlencty záležitosti neznám prosím Tebe. Děkuju.--Horst (diskuse) 18. 3. 2015, 10:06 (CET)

Třída Lascos[editovat zdroj]

Ahoj! Hele, nemela by se Třída Lascos nejak projevit i v sablone {{Válečné lodě řeckého námořnictva}}? Zatim, --Ozzy (diskuse) 27. 4. 2015, 22:37 (CEST)

  • Díky, zkusil jsem doplnit. Asi to stejně bude ještě chtít průřezové články podle jednotlivých podskupin I, II a III... --Nadkachna (diskuse) 28. 4. 2015, 22:36 (CEST)

Veteran...[editovat zdroj]

Díky moc za info.:-) --Nadkachna (diskuse) 21. 6. 2015, 22:01 (CEST)

Bahamské královské námořnictvo[editovat zdroj]

Omlouvám se - v historii nyní vidím, že jste zakladatelem stránky, ale daný text jste do článku vracel nejspíše omylem?---109.81.210.57

Přesně tak, díky za nápravu.:-) --Nadkachna (diskuse) 7. 8. 2015, 17:10 (CEST)

Klub/Kalibr[editovat zdroj]

Ahoj! Jses se poslednich par dni (kvuli k poslednim udalostem) zacal trosku vrtat v lodich Kaspicke flotily a raket 3M-14. Zalozil jsi clanek 3M-54 Klub, ale zacalo mi vrtat hlavou, o cem vlastne ten clanek ma byt... Klub by melo byt oznaceni exportni verze, takze pak by se clanek mel jmenovat 3M-54E Klub a nebo 3M-54 Kalibr. Ale to jsou protilodni strely. Ma zahrnovat i protizemni verzi 3M-14 a exportni protizemni 3M-14E? Nebo ta ma mit samostatny clanek? Na en wikipedii zahrnuje vsechny v jednom (vcetne nepresneho nazvu). Je otazka, jestli vzhledem k utajovani, vubec bude dost zdroju na samostatny clanek o ruske somaci verzi, pripadne o ruske a expottni protizemni verzi. Co myslis? --Ozzy (diskuse) 9. 10. 2015, 23:38 (CEST)

E-mail[editovat zdroj]

Ahoj, psal jsem ti e-mail ohledně workshopu v Pardubicích, nedostal jsem odpověď. Dostal jsi ho? Díky :). Mám člověka, který by byl ochoten pomoct, i když zase není takový odborník na Wikipedii, v tandemu byste ovšem byli výborní! Dík, --Vojtěch Dostál (diskuse) 18. 10. 2015, 15:42 (CEST)

Druhá bitva v Otrantské úžině[editovat zdroj]

Dobrý den, můžete se prosím vyjádřit na Diskuse:Druhá bitva v Otrantské úžině? Článek sám o sobě je v pořádku, ale byl zpochybněn jeho název. --Jvs 4. 12. 2015, 10:33 (CET)

Chápu, mrknu se do Hrbka, protože to vychází z literatury a k nějaké menší bitvě tam došlo už dříve. --Nadkachna (diskuse) 6. 12. 2015, 00:20 (CET)
No, Hrbek jí říká druhá bitva, přičemž ta první je zřejmě v III. díle jeho knížky k roku 1916. Ten jako jediný nemám. Současné řešení pokládám za rozumné. Případná dřívější bitva se dá doplnit. --Nadkachna (diskuse) 13. 1. 2016, 13:10 (CET)

Copyvio[editovat zdroj]

Ahoj, díky za hlídání copyvií. Prosím, vždy text fyzicky ze stránky odstraň. Více viz následující citace z dokumentace šablony {{copyvio}}

Zakomentováním nebo vložením jako druhý parametr do šablony sice text zneviditelníte, ale dále bude na stránce fyzicky přítomen. Pokud pak do týdne nedojde k potvrzení autorskoprávního statusu textu, bude muset správce v případě, že stránka byla po označení závadného textu šablonou Copyvio dále editována, z její historie skrýt mnohem více archivovaných verzí tento text obsahující, tzv. revizí (viz Nápověda:Historie stránky). To se týká hlavně stránek, které kromě textu porušujícího autorská práva obsahují i další, nezávadný text, ale i případů, kdy se stránku, která původně obsahovala pouze text porušující autorská práva, někdo rozhodne rozšířit o nezávadný text ještě před vypršením oněch sedmi dní, které má vkladatel textu, jehož text byl označen jako porušující autorská práva, na potvrzení svého autorství.

Díky za pochopení, --Urbanecm (diskuse) 17. 1. 2016, 20:28 (CET)

Ahoj, ok, díky za radu.:-) --Nadkachna (diskuse) 17. 1. 2016, 20:31 (CET)

Třída John McDonnell[editovat zdroj]

Hoj, v článku Třída John McDonnell píšeš o Arabském zálivu? Co je tím myšleno? --Silesianus (diskuse) 29. 2. 2016, 19:34 (CET)

Ahoj! Podle enwiki to bude Persky zaliv. Zkousel jsem neco dohledat k tem sestrelum, ale zatim marne. --Ozzy (diskuse) 29. 2. 2016, 21:25 (CET)
Ahoj, napsal jsem, co bylo uvedeno ve zdroji, bohužel přesnější lokalizaci jsem zatim nedohledal. --Nadkachna (diskuse) 1. 3. 2016, 11:18 (CET)

Johann Trollmann[editovat zdroj]

Podívám se na toho boxera, jestli souhlasíte. Podle úvodu měl vskutku zajímavé osudy. --Whitesachem (diskuse) 7. 3. 2016, 16:21 (CET)

Dobrý den, budete velmi laskav. Děkuji.:-) --Nadkachna (diskuse) 7. 3. 2016, 16:23 (CET)

Křížová cesta ke svobodě (Jáchymov)[editovat zdroj]

Dík za záchranu citovaného článku --Lubor Ferenc (diskuse) 13. 3. 2016, 03:36 (CET)

Není zač, alespoň mě to donutilo, abych konečně mrknul do archivu a nahrál pár fotek z Jachu.:-) --Nadkachna (diskuse) 6. 6. 2016, 19:47 (CEST)

Johann Trollmann[editovat zdroj]

Ahoj, nechci s tím nějak obtěžovat, možná ty moje připomínky na diskuzní stránce článku považuješ za nevhodné, ale kdyby se ti chtělo poprosím o jakoukoli reakci, klidně i negativní. Třeba mi recenzování moc nejde a byla by to pro mě zpětná vazba, co zlepšit či zda už případně žádnou recenzi nedělat. --Remaling (diskuse) 4. 6. 2016, 14:43 (CEST)

Ahoj, děkuju za upozornění a moc se ti omlouvám, že jsem neodepsal dříve. Tvé připomínky jsou rozhodně přínosné a pomohou mi, jen jsem se nějak nedostal k tomu, aby všechno zapracoval. Mrknu na to co nejdříve.:-) --Nadkachna (diskuse) 6. 6. 2016, 19:46 (CEST)
O. K., to je v pořádku. Zdravím, --Remaling (diskuse) 7. 6. 2016, 21:39 (CEST)

Miles M.25 Martinet[editovat zdroj]

Ahoj, obracím se na Tebe coby jednoho z autorů, o kterém vím, že se zajímá o letectví. Mohl bych tě poprosit, jestli by ses podíval na článek Miles M.25 Martinet a případně vyjádřil svůj názor v tamní diskusi? Setkali se tam dva od určité chvíle vzájemně nevraživí uživatelé a ta diskuse slouží akorát tak k přiživování jejich sporu. Pokud se ti do toho nechce, tak tuto zprávu klidně ignoruj. S pozdravem --Jan KovářBK (diskuse) 9. 7. 2016, 00:05 (CEST)

Díky za zapojení do diskuse. Jen malá poznámka, v úvodní větě ti chybí infinitiv. Myslím, že jsi chtěl napsat něco jako by bylo vhodné přihlédnout nebo něco podobného, nicméně to přihlédnout tam chybí. --Jan KovářBK (diskuse) 11. 7. 2016, 23:53 (CEST)
Není zač, opraveno.:-) --Nadkachna (diskuse) 12. 7. 2016, 00:03 (CEST)

SEA 5000[editovat zdroj]

Vážený kolego, poděkoval jste mi za drobnou úpravu, kterou jsem v uvedeném článku provedl. Nevím, zda jste to zpozoroval, ale objevil se wikipedista s adresou 37.48.8.96 ‎, který tu moji úpravu odstranil. Pokud bych to znovu opravil, tak ten dobrák je schopen to zase zvrátit. Dávám Vám toto na vědomí a moc se omlouvám. S pozdravem--Jan kozak (diskuse) 23. 7. 2016, 20:20 (CEST)

Dotaz[editovat zdroj]

Nekoukl byste na Diskuse s wikipedistou:Matysek2000? Hodně článků o lodích na OS a je jich škoda... OJJ, Diskuse 12. 11. 2016, 06:52 (CET)

OTO Melara 76 mm[editovat zdroj]

Zdravím. Nevím, jestli to radši nepřesunout na 76mm kanón OTO Melara, tak jak to máš ve svých článcích. --RomanM82 (diskuse) 22. 1. 2017, 17:53 (CET)

Ahoj, osobně by se mi 76mm kanón OTO Melara líbilo více. Když se podíváš do kategorie kanóny, s jednou vyjímkou jsou tak pojmenovány všechny, navíc se tím usnadní linkování v článcích. A za článek moc děkuju, kdyby se ti chtělo, chybí nám třeba 57mm OTO Melara, 127mm OTO Melara, 100mm Creusot-Loire, nebo 20mm Oerlikon...:-p --Nadkachna (diskuse) 22. 1. 2017, 18:06 (CET)
Hmm asi to přesunu, škoda že mně to nenapadlo dřív než jsem doplnil odkaz do asi 50 článků :/. Ten Oerlikon mám rozdělaný, překládám z anglické wiki. Trochu to zjednoduším, nejsem moc odborník na konstrukci palných zbraní :). --RomanM82 (diskuse) 22. 1. 2017, 18:20 (CET)

USCGC Eagle (WIX-327)[editovat zdroj]

Ahoj, v článku USCGC Eagle (WIX-327) jsem odstranil referenci, která odkazovala na tentýž článek. Až poté jsem si všiml, že jsi autorem ty, a že to byl patrně omyl a měl tam být jiný odkaz (dle ostatních parametrů v citační šabloně). Koukni tam prosím a oprav si to (revertuj mou editaci a vlož tam správný odkaz). Díky. --Marek Koudelka (diskuse) 2. 4. 2017, 12:08 (CEST)

Ok, díky za upozornění, občas se to stane. --Nadkachna (diskuse) 2. 4. 2017, 13:46 (CEST)

Smazani sablony Lehké křižníky třídy Southampton[editovat zdroj]

Ahoj! Udelal jsem novou sablonu {{Lehké křižníky třídy Town (1937)}}, ktera je pro vsechny krizniky tridy Town, takze tvoje {{Lehké křižníky třídy Southampton}} uz se nepouzije. Budto z ni muzeme udelat presmerovani a nebo (coz by imho bylo lepsi) ji smazat. Souhlasis s navrhem na rychle smazani? Dik a zatim! --Ozzy (diskuse) 26. 4. 2017, 15:19 (CEST)

Ahoj, jasně, klidně smazat, takhle je to lepší. --Nadkachna (diskuse) 26. 4. 2017, 15:53 (CEST)