Diskuse s wikipedistou:Milavs

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Dobrý den, děkuji Vám za informace v článku Anton Lissner. Bohužel jeho zpracování zatím nesplňuje požadavky na encyklopedické heslo. Pokuste se prosím text článku upravit alespoň do té míry, aby splňoval základní požadavky na vzhled, styl a jazyk článků. Pokud se nám to ani společnými silami nepodaří, po 14 dnech se rozhodneme, zda pro udržení kvality Wikipedie není vhodnější takový článek úplně odstranit; tento proces se nazývá Odložené smazání. Děkuji za pochopení. --Martin Urbanec (diskuse) 2. 4. 2019, 09:52 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Budete-li mít jakékoliv otázky, neváhejte se na mě obrátit na mé diskusní stránce. Můžete se také dotázat celé komunity na pro to určené stránce. S přáním příjemného zbytku dne, --Martin Urbanec (diskuse) 2. 4. 2019, 09:52 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Dobrý den, smazání tomu již nehrozí, upravil jsem co je třeba: https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Anton_Lissner&oldid=17106320 tu skrytou neencyklopedickou část /nejspíš kopírovanou odněkud/ je třeba upravit dle WP:VAS, WP:ES. Přeji hodně zdaru /btw ten obr takto přijde skoro jistě smazat, proto jsem ho nevkládal do infoboxu--Horst (diskuse) 2. 4. 2019, 10:06 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Experimenty[editovat zdroj]

Dobrý den, děkuji, že zkoušíte editovat Wikipedii. Váš experiment fungoval a byl posléze odstraněn. Pokud chcete dále experimentovat, použijte prosím pískoviště, neboť pokusy v článcích jsou obvykle rychle smazány. Pokud se chcete dozvědět něco o přispívání do Wikipedie, podívejte se na stránku Vítejte ve Wikipedii. Děkuji. --janbery (diskuse) 6. 6. 2021, 22:05 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

https://www.velkysenov.estranky.cz/


Zde je historie Waldidylle Lilienteich, česky Liliový rybník a ne výmysl Liliový údolí. Foto křížku který připomíná tragedii z roku 2006 je někde jinde a pochybuji o právech uveřejnění jelikož je to soukromí majetek pozůstalí ch, které také znám. Žádám o úplném zrušení této stránky poněvadž oznamuje lži a nepravdu. Miloslav Turyna mturyna@seznam.cz . Milavs (diskuse) 7. 6. 2021, 19:24 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Pozor! Přestaňte prosím přidávat do Wikipedie nesmysly, je to považováno za vandalismus. Editaci si můžete vyzkoušet na pískovišti. Pokud nepřestanete poškozovat Wikipedii, jako se to stalo v článku Liliové údolí (Velký Šenov), bude vám zablokována možnost editace. Děkuji za pochopení.

--David V. (diskuze) 8. 6. 2021, 06:23 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Zdravím, tak jsem od Vás čekal aspoň "sorry", za tu udělenou STOPku a poznámku o nesmyslech. Bohužel .
Liliový rybník (Velký Šenov)
Tak někdy příště, protože v mém rodném Velkém Šenově Wikipedista Gumideck nasekal nepravd mnohem více než je zdrávo.
Milavs --Milavs (diskuse) 21. 11. 2022, 17:54 (CET)Odpovědět[odpovědět]

Vážený pane, stim to vaším názorem bežte do háje, protože podporujete smyšlené bludy a tim degraduje te důvěryhodnost Wikipedie. Důrazně žádám aby byl odstraněn odkaz na mé webové stránky a moji osobu. Nechci se jakkoliv podílet a podporovat nesmysly které tu zveřejňujete. Miloslav Turyna.

Milavs (diskuse) 8. 6. 2021, 08:58 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

E-mail[editovat zdroj]

Dobrý den, napsal jsem Vám e-mail. Budu se těšit na reakci. S pozdravem, --Martin Urbanec (diskuse) 8. 6. 2021, 09:28 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Velký Šenov[editovat zdroj]

Dobrý den, zcela pokorně a bez mučení přiznávám, že Velký Šenov stál a vlastně stojí na okraji mého zájmu. Když jsem před lety zpracovával kaple v okolí, byl jsem na Wikipedii začátečník a Velký Šenov pro mě byl, na rozdíl od Mikulášovic, Lipové či Lobendavy, oříšek. Musel jsem vycházet z vel mi strohých dostupných zdrojů, nikoliv z vlastních znalostí, a tak jsem se pouštěl na tenký led. Budu velmi rád, když nejasnosti a nepřesnosti uvedete na pravou míru. Velmi bych uvítal, kdybyste zpracoval články o kapli na Urbergu a o již neexistující kapli na Janovce. Se znalostmi, klidně i bez fantazie, zato s chováním dospělého člověka. Děkuji a přeji pěkný den. --Gumideck (diskuse) 19. 7. 2022, 23:14 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Dobrý den, navrhuji spolupráci, na Wikipedii se moc neorientuji, tak bych připravil podklady a Vy byste mohl udělat vklad.
Hezký den.
M. Turyna --Milavs (diskuse) 22. 7. 2022, 15:22 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Dobrý den, to je dobrý nápad, směle do toho. Pěkný den. --Gumideck (diskuse) 23. 7. 2022, 13:46 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Zdravím, prosím pro lepší komunikaci jestli mi pošlete e-mail. na mturyna@seznam.cz --Milavs (diskuse) 24. 7. 2022, 17:51 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Hezkou neděli, včera jsem článek Ovčí kaple chtěl jen kosmeticky upravit, ale bohužel jsem se do toho nějak zamotal. Díky svým zájmen o šenovskou historii jsem dostal v loni velkou krabici po kronikáři Jindřichu Píšovi od jeho paní. Také jsem se dočetl v jedné šenovské kronice o 24listovém textu popisující celé 19.století v Šenově. Text byl psán jako těsnopisný diktát v systému Gabelsberg. Přátelé v Německu text přepsali do Wordu. Já jsem to tady nechal za úplatu přeložit a teď po roce můžu čerpat informace, které jsou pro historii Šenova cenným "pokladem". Tak třeba se píše:
" V kostelní zahradě mezi hroby chlapci vždycky se stehenními kostmi mrtvých shazovali z korun stromů hrušky". Článek k ovčí kaple bych chtěl také uveřejnit. Dnes už vím, že stávala nedaleko křižovatky na Lipovou (vrchnostenská alej). M. Turyna --Milavs (diskuse) 31. 7. 2022, 13:38 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Ještě k té kaple u kostela. Kaple měla být postavena kolem roku 1800 a ne počátkem 18 století, to by jsme datovali o sto let dříve. --Milavs (diskuse) 31. 7. 2022, 14:07 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Zeď kolem kostela. V roce 1810 byla kostelní a hřbitovní zeď znovu postavena, nákladem 1400 zlatých z farního fondu. Státní podpora činila 24 zlatých. (ze zápisků šenovského faráře P.Antonína Hiecke , farářem od r. 1854). --Milavs (diskuse) 1. 8. 2022, 16:34 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Dobrý den, k té Ovčí kapli. Koukal jsem se do zdrojů a už chápu, proč je ten nesoulad. Před lety jsem podle dostupných zdrojů zpracoval článek na základě toho, co bylo psáno mimo jiné na Vašich stránkách. Jenže ty původní texty už tam nemáte a teď z nich vyplývá úplně jiný příběh. O té původní Ovčí kapli tedy asi článek nenapíšeme, když zanikla před dvěma stoletími. Do článku Ovčí kaple hodím šablonu Pracuje se a dáme to nějak dohromady. Článek bude potřeba i přejmenovat, toho se samozřejmě ujmu, stejně jako různých encyklopedických úprav.

Dobrý den, mám trochu pochyby o encyklopedické významnosti Ovčí kaple a o ověřitelnosti informací. Uvedená reference (publikace z roku 1898) je na Krameriovi i v Googlu nedostupná. Externí odkazy v článku uvedené buď výraz Ovčí kaple neuvádějí nebo se odvolávají na Wikipedii jako na zdroj, což je reference kruhem. V tomto externím odkazu se o někdejší ovčí kapli hovoří jako o chatrné dřevěné stavbě, v rozporu s obrázkem. Neberte to, prosím, jako neúctu k cizí práci, ale opravdu stojí článek o bezvýznamné, už neexistující kapli za to všechno úsilí? Ani vyhledávání v němčině mě k nějakému serioznímu zdroji nepřivedlo, ale nevylučuji, že jsem hledal netrpělivě. Zdraví--Svenkaj (diskuse) 21. 11. 2022, 20:26 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Dobrý den, naprosto s Vámi souhlasím. Wikipedie nemůže obsahovat vše co je na světě, ani já netoužím aby zde byla uvedena jakási kaple, která nikomu nic neřekne, neboť dvě stě let již neexistuje. Ale také by se nemělo na Wikipedii uvádět nepravdy a klamy, i když zde došlo jen k pouhému omylu a záměně názvu. A o to se tu snažím, jelikož ty kaple jsou součástí historie Velkého Šenova a jako naše celoživotní místo žití nás také zajímá historie naší obce Velký Šenov. Výše uvedený odkaz https://velkysenov.estranky.cz/clanky/cirkevni-dejiny/kostel-a-farnost/ je odkaz na webové stránky Velký Šenov a jeho historie a hrdě se hlásím, že jsem autorem stránek a znalcem šenovské historie. I když na starou zbouranou dřevěnou kapličku s názvem Ovčí neupozorňuje žádná encyklopedie a ani Google, vězte, že místní kroniky a rodinné kroniky jsou velmi věrohodným zdrojem.
Proč vlastně tím to článkem ztrácet Váš čas. Žádám pouze o změnu v názvu článku Ovčí kaple na Hřbitovní kaple, vše ostatní i fotografie kaple je uvedeno správně, to se mi již povedlo prosadit.
Chybějící zdroj na - První pohřbená byla 6. ledna 7,5letá dívka Emma Merkvytschková z Leopoldky čp. 9.[zdroj?] , můžu uvést . Nachází se matriční knize uložené v SOA Litoměřice. S pozdravem Miloslav Turyna (Milavs) --Milavs (diskuse) 22. 11. 2022, 14:45 (CET)Odpovědět[odpovědět]
@Milavs:Dobrý večer, přesun článku na nový název můžete provést sám tlačítkem Přesunout, které se objeví po kliknutí na Více (nahoře vpravo). Tím se zachová článek i diskuse, z předchozího názvu bude uživatel přesměrován na nový. Jen Vás chci upozornit na dvě věci:
Článek s názvem "Hřbitovní kaple" již existuje, proto nejspíš nový název bude "Hřbitovní kaple (Velký Šenov)"
Vzhledem k předchozím různým názorům doporučuji v parametru "Komentář" uvést, že zdůvodnění je v Diskusi a v Diskusi rozvést (stručně) důvod, který k tomuto přesunu vedl (podrobnosti viz Šablona:Přesunout). Zdraví--Svenkaj (diskuse) 22. 11. 2022, 21:31 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Dobrý den, omlouvám se za prodlevu, lepší už to asi nebude. Inu, věc se má tak: pro psaní článků o velkošenovských kapličkách jsem před lety využil mimo jiné i stránky pana Turyny. Jenže ouha, tehdy tam byly uvedené jiné informace, než tam jsou dnes. Tehdy zdroje k Ovčí kapli byly, podle současné situace by však neměl být samostatný článek ani o té Ovčí kapli, ani o původní hřbitovní kapli u kostela, protože by nebyl dostatek ověřitelných zdrojů. To je mi samozřejmě líto, protože Velký Šenov přišel postupně skoro o všechny kaple a skoro k žádné není dostatek informací. Okolní obce jsou na tom lépe. O kaplích by bylo tedy asi dobré sepsat souhrnný text do článku o městě. Zdraví --Gumideck (diskuse) 28. 11. 2022, 18:08 (CET)Odpovědět[odpovědět]