Diskuse s wikipedistou:Supervht

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání

Vítám v české Wikipedii. Děkuji za Vaše příspěvky do Wikipedie. Zároveň Vás však prosím o častější používání tlačítka Ukázat náhled. To Vám ukáže, jak bude článek vypadat po Vašich úpravách, ale nic se nezapisuje do historie článku ani do seznamu posledních změn. Stránka posledních změn je pro wikipedisty velmi důležitá, jelikož se na ní zobrazují veškeré změny ve Wikipedii. Při častém ukládání jednoho článku jednou osobou se poslední změnyhistorie článku zbytečně přeplňují a znepřehledňují.

Až budete mít pocit, že jsou Vaše úpravy hotovy, zadejte do pole Shrnutí stručný popis Vámi provedených změn a změny uložte. Uložením zároveň dáváte najevo, že další změny v nejbližších okamžicích neplánujete a že se jiní wikipedisté mohou na článek vrhnout, opravit překlepy či jej doplnit. V případě častého ukládání hrozí riziko, že dojde k tzv. editačnímu konfliktu, tedy stavu, kdy dva wikipedisté editují tentýž článek zároveň. Díky moc za pochopení. --Luděk 17:58, 1. 6. 2007 (UTC)




Popiska souboru[editovat]

Zdravím, předpokládám, že jste autorem souboru Gran Paradiso od Lago Rosset.jpg. Mohl bych Vás poprosit o doplnění popisek stejně jako jste to udělal u souboru Paradiso.jpg? Předem moc díky! --Martin Kozák 09:19, 2. 6. 2007 (UTC)

Díky! --Martin Kozák 10:37, 3. 6. 2007 (UTC)

Wikimedia Commons[editovat]

   
Wikimedia Commons

Děkuji za obrázky, které nahráváte do české Wikipedie. Chci Vás ale upozornit na existenci Wikimedia Commons, jež slouží jako centrální úložiště obrázků a dalšího multimediálního obsahu přístupné všem projektům. Má mnoho výhod, obrázky tam jsou kategorizované a lze je použít i v dalších jazycích, Vámi nahrané soubory tak budou užitečné stovkám tisíc dalších uživatelů po celém světě, nikoliv pouze českým čtenářům. Na Commons patří i obrázky opatřené českým textem nebo s českými popiskami – často se stává, že jsou popisky přeloženy do dalších jazyků a obrázek je poté použit v dalších projektech po celém světě. Nahrávané obrázky samozřejmě musí mít vyřešena autorská práva.

Používání Wikimedia Commons není složité, je k dispozici český návod i české uživatelské rozhraní. Tamějšími správci jsou i někteří správci české Wikipedie, na které je možno se obrátit. Není třeba se ničeho obávat. Děkujeme za Vaši pomoc! --Martin Kozák 10:37, 3. 6. 2007 (UTC)


Podpisy[editovat]

Vkládání podpisu

Díky za Vaše příspěvky. Chci však upozornit na jednu zvyklost. Zatímco do článků podpis zásadně nevkládáme, protože úpravy se mohou týkat různých částí článků, tak u diskusních příspěvků (což jsou de facto redakční porady, nikoliv chatovací fóra) hovoříme za sebe a objasňujeme své názory na pojetí článku, případně klademe dotazy, co nám není jasné, a proto je nutné své příspěvky podepisovat. Podepisovat by se měli i nezaregistrovaní přispěvatelé, místo podpisu se automaticky vloží IP adresa a datum. Podepsat se můžete tak, že napíšete čtyři vlnovky ~~~~, nebo kliknete na příslušnou ikonku z panelu nástrojů nad editačním okénkem. Děkuji za pochopení. --Luděk 14:52, 3. 6. 2007 (UTC)

Přemnožené interní odkazy na článek Obtížnost[editovat]

Dobrý večer. Podle zvyklostí české Wikipedie je nevhodné dělat z každého výskytu určitého termínu odkaz na příslušný článek. V kratších článcích stačí jeden takový odkaz v celém článku, u delších článků nejvýše jeden odkaz v kapitole. Děkuji za pochopení. --Milda 20:01, 27. 6. 2007 (UTC)

Děkuji za poučení. Budu se tím řídit. Nashle --Supervht 20:21, 27. 6. 2007 (UTC)

dotaz aprosba[editovat]

Vzhledem k tomu, ze nahravate radu fotografii o nichz tvrdite, ze jsou vlastni, ale zaroven jiz jsou na webu bych Vas rad pozadal, zda na ten zdroj muzete umistit oznameni, ze je sirite pod patricnou licenci. Pokud ne je potreba jinak overit Vase autorstvi. Jedna se o to, ze jiz se stalo, ze nekdo nahraval fotografie o nichz tvrdil ze je udelal a nebylo to tak. --Vrba 13:29, 30. 6. 2007 (UTC)

Dobrý den, čekal jsem tento dotaz. Jsem autorem a zakladatelem webu http://www.supervht.com . Jmenuji se Petr Drápalík. Mohu dát toto oznámení na titulní stránku našeho webu. Např. v této formě : "Některé naše fotografie a text svobodně propůjčujeme do otevřené encyklopedie Wikipedie"--Supervht 14:25, 30. 6. 2007 (UTC)

Tak prohlášení jsem právě uložil na index - hlavní stránku mého webu : http://www.supervht.com ze kterého plynou veškeré fotografie do Wikipedie. Myslím, že je to dostatečný důkaz mého autorství.--Supervht 14:42, 30. 6. 2007 (UTC)

Dekuji mnohokrat. Jeste jsem se chtel optat, zda tyto fotografie nechcete radiji nahravat na commons, jedna se o velmi kvalitni obrazky a je mozne, ze by je ocenili i uzivatele jinych wikipedii. Jeste jednou dekuji --Vrba 18:20, 30. 6. 2007 (UTC)

Toto jsem také čekal. Ano pokusím se. Nové nahraji vždy hned a ty co už jsem dal na web...jak bude čas budu je nahrávat na commons. Děkuji za zhodnocení fotografií. Naše skupina i náš web si na nich zakládá. Ty novější již fotíme s poloprrofesionální technikou.--Supervht 18:26, 30. 6. 2007 (UTC)

Lyskamm a jeste jedna chata[editovat]

Kdyz koukam do clanku Lyskamm, tak by mozna nebylo od veci zminit, ze mezi Dufourspitzi a Lyskammem je jeste jedna chata cca ve 4500 mnm. Podle fotek na supervht [1] by to mohla byt Punta Gnifetti. --Jx 23:12, 12. 7. 2007 (UTC)

Punta Gnifetti je vrchol (Signalkuppe) na němž stojí chata Rif. Capanna Margharita (4554m). Tuto chatu jsem úmyslně nezmiňoval v souvislosti s Lyskammem, protože neslouží jako opěrný bod pro jeho výstup (je moc daleko a mimo). Chystám se na článek Monte Rosa, kde již samozřejmě tuto chatu uvedu. Díky a ahoj--Supervht 04:05, 13. 7. 2007 (UTC)

Omlouvám se, že oživuji steré vlákno v této diskuzi, ale přesně sem se hodí moje poznámka. Nedávno jsem trošičku poupravil článek Lyskamm a dodal jsem tam mimo jiné chatu Margherita (nevěděl jsem, že byla úmyslně vynechána), vy jste ji zase vymazal; každopádně si myslím, že by tam chata měla být. To, že "neslouží jako opěrný bod" je velice spekulativní tvrzení. Z chaty je cesta do Col del Lys (výchozího místa pro výstup na Lyskamm East) kratší (časově) než cesta z Rifugio Gnifetti a argument, že je chata mimo, je nesmyslný - mnohem více "mimo" ne například Monte Rosa Hutte (která tam ale nepochybně také patří). Prosím o vaše vyjádření, nerad bych začínal revertovací válku... --Kubajzz 00:29, 11. 7. 2008 (UTC)

Klid, máte na jednu stranu pravdu. Na Lyskammu jsem byl (viz můj web [2]) a nerad bych také něco revertoval. Myslel jsem jen, aby se nemíchaly do sebe dva masivy v souvislosti s chatami. O tom která chata je vhodnější pro výchozí bod je jak píšete subjektivní, ale tím pádem by se daly počítat i vzdálenejší chaty v okolí. Nicméně klidně tam chatu vraťte, protože máte pravdu. Jsem ale rád, že jste fér napsal. S pozdravem--Supervht 11:01, 11. 7. 2008 (UTC)

Díky za odpověď, jsem rád že jsme se shodli... Ještě bych měl ale jednu poznámku (ale to bude asi na delší diskuzi). Všiml jsem si, že Lyskamm a Monte Rosu chápete jako dva samostatné masivy; podle mě je Lyskamm a přilehlé vrcholy na západě jednoznačně částí masivu Monte Rosa (všimněte si, že i Summitpost to tak chápe); Lyskamm na východě přímo navazuje na Plateau Rosa, pod Lyskammem a ještě dál na západ teče ledovec přímo vycházející ze srdce masivu Monte Rosy a v mapách oblasti Monte Rosy bývá Lyskamm zahrnut; Je pravda, že svou výrazností stojí lyskamm trošičku samostatně, ale rozhodně si nemyslím že by měl být chápán jako samostatný masiv. Měli bychom se nějak dohodnout a podle toho upravit a sjednotit související články - například v článku Alpské čtyřtisícovky je Lyskamm jako samostatný masiv, až vznikne článek Monte Rosa, bude v tom guláš....
mimochodem, já byl na Lyskammu také, cestou z rif. Gnifetti přes sedlo Lysjoch (tedy z opačné strany než vy); Podle vašich editací a toho co jsem četl soudím, že znáte Monte Rosu spíše ze západní strany (Castor apod.) a chápu že z tohoto pohledu vám Lyskamm připadá jako samostatný masiv. Já jsem navštívil Monte Rosu 3x z východu a severu (rif. Gnifetti, Monte Rosa hutte), takže to všechno znám trošku z jiného pohledu... Až někdo (pravděpodobně jeden z nás) založí článek Monte Rosa, tuším, že z toho bude zajímavá spolupráce... --Kubajzz 11:28, 11. 7. 2008 (UTC)

OK. Nechám na Vás v tuto chvíli změnu a sjednocení hesel. Zhruba za hodinu odjíždím na 14 dní do masivu Dauphine - Ecrins ve Francii, takže jsem trochu v presu. Jistě, budu rád když na "horských" článcích budeme spolupracovat, protože Alpy tady krom mě a Vás téměř nikdo nedělá a navrhuji proto tykání. Tak zatím díky a Ahoj!--Supervht 12:29, 11. 7. 2008 (UTC)

Dobře... Zkusím se v tom trochu pohrabat, uvidíme, minimálně opravím linky z Alpských čtyřtisícovek, je tam spousta překlepů a nefunkčních odkazů... Tak si užij hory, trochu závidím, já jedu za pár dní do Estonska kde těžko potkám nějaké kopce :) --Kubajzz 13:30, 11. 7. 2008 (UTC)

Fotky Alp[editovat]

Ahoj, zrovna jsem se vrátil z Dolomit (konkrétně z okolí Marmolady) a mám spoustu fotek, tak kdybys nějakou potřeboval a nenašel ji na Commons, řekni si. Možná najdu i nějaké fotky z rakouských Alp. Nevím, jestli budu mít čas a sílu je nahrát všechny :). --Japo ¿ 18:25, 30. 7. 2007 (UTC)

Čau. Hodnej. Díky moc. Zatím dělám jen ty stránky ze kterých mám fotky a kde jsem byl. Mám toho kvanta. Jezdím 14× ročně do Alp. Moc ti děkuju, když mi něco bude scházet ozvu se u tebe na diskuzi.--Supervht 18:29, 30. 7. 2007 (UTC)

Dufourspitze a cesty[editovat]

Koukam na popis cest na Dufourspitzi a u italske cesty ze Signalkuppe (resili jsme drive) mi nesedi nasledujici text. "V závěrečném skalním hřebeni jdou již obě cesty souběžně. Klíčové místo opět leží ve skalním hřebeni mezi vrcholem Zumsteinspitze (4 563 m) a Dufourspitze." Takhle to vypada, ze svycarska a italska cesta jdou kus spolecne, pritom ve skutecnosti kazda vede jinudy a potkavaji se az na vrcholu. (Pokud tedy nepocitam variantu, ze bych se z MonteRosaHutte tahnul po ledovci az pod SignalKuppe a tam se pripojil na italskou cestu.) --Jx 06:26, 3. 8. 2007 (UTC)

Ok. Máš recht. Opravim to ještě dneska...netrap se tim. Dík že sis toho všiml.--Supervht 12:36, 3. 8. 2007 (UTC)

Clovece, podle toho novyho popisu bych tam teda asi netrefil. :)) Dovolil jsem si udelat nakres te svycarske cesty (dokonce kdyz kouknes na original a zvetsis si ho, tak tam tu cestu uvidis). Podle me se cesta deli uz pod Obere Platje, hnedka v te suti nad chatou. Doprava bych sel porad po ledovci asi prave na tu Signalkuppe, zatimca doleva je vysvih nahoru po sutrech na Obere Platje. No a pak uz nejde zabloudit, protoze jdes cestou nejmensiho odporu po sjezdovce vyslapanou cestou az do sedla. Rozhodne si nevzpominam na nejake "schazeni mezi dva skalnate hrebeny", "stezku spise na Nordend" jsem taky nevidel, "pole trhlin" zalezi hodne na podminkach, my jsme obchazeli asi jednu, "okrajova trhlina" se taky tenkrat nekonala. Jestli se neurazis, tak ja bych navrhoval ten popis cest zase zkratit do puvodni podoby (v encyklopedii staci informace, ze jsou dve a jak jsou tezke). --Jx 07:04, 7. 8. 2007 (UTC)

Byl jsem tam v roce 2005 a psal jsem to z vlastní zkušenosti. Takhle to bylo. V Průvodci od Ivo Petra (můj dlouholetý kamarád a opravdový znalec hor) je to téměř na vlas stejně. Nezkracoval bych to, spíš teda upravil. My jsme se rozcházeli s cestou vedoucí pod Signalkuppe už pod Obere Platje (to si pamatuje páč na něm chrápalo asi 20 lidí ve stanech). V encyklopedii hledá podrobné informace hodně lidí, nevidím tedy důvod, proč by zde neměly být. Ostatně i já jsem se sem dostal přes hledání cesty a infa o ní. Jenže tady je to s informacemi o horách doslova tragédie. Proto jsem začal přispívat tím co vím. Klidně ten článek uprav, tím lépe, když to bude od dvou lidí co tu cestu šli. Ale nějak výrazně bych ho neořezával, protože jak říkám, pordrobných informací není nikdy dost. Dík --Supervht 09:25, 7. 8. 2007 (UTC)

Pred upravami clanku bych si chtel nejdriv vyjasnit nasledujici:
  • "V asi 3 100 m (Obere Platje) se cesta dělí." Nevim, kde je tech 3100, jestli pod prahem nebo nad nim, ale pod pojmem "Ober Platje" si predstavuju az ten snih nahore, takze podle me se cesta deli uz pod Obere Platje na sutrech pod chatou, pod tim prahem, vysku fakt nevim. (Jinak stany jsme videli jak na sutrech na chatou pod prahem, tak nahore na zacatku snehu.)
  • "vlevo scházíme rozpukanou částí ledovce mezi dva skalnaté hřebeny" Tohle me neni jasny vubec. Za prve to "schazime" a pak ty dva hrebeny. Slo by to vyznacit do nakresu, kde to je? Podle me to je furt do kopce.
  • "stezka spíše na vrchol Nordend" Slovo "stezka" nejak preformulovat. Asi jako "lze odbocit na vrchol Nordend". Kdyz jsme tam sli my, tak nahore na ledovci byla vyslapana dalnice na Dufourspitzi a jinak nikde nic.
  • "pole trhlin" Na trhliny rezignuju. Jak jsem psal vyse, my jsme za celou cestu obchazeli jenom jednu, ale verim tomu, ze jindy jich muze byt vic a muzou byt vsude.
  • "Dále příkře až do výše 4 000 m kde opouštíme stezku vedoucí do sedla Silbersattel." Opet bych byl opatrnejsi se slovem "stezka". (Predpokladam, ze Silbersattel ma byt sedlo mezi Dufourspitzi a Nordendem, to by slo mozna zminit.)
  • "Po překročení okrajové trhliny stezka stoupá na další sedlo." Okrajovou trhlinu jsem zminoval, muze byt, ale nemusi (my jsme rozhodne nic neprekracovali). To "dalsi sedlo" bych spise nazval "skalnatym hrebinkem". Ale to uz je jedno, protoze z toho sedla ve 4200-4300 uz to je proste po hrebeni a neni kam zabloudit.
A filozoficky k popisum cest, sam nevim. Muj nazor je, ze v encyklopedii staci zakladni popis kopce a odkaz nekam do internetu. Ale popis nejcastejsich vystupu tu taky asi muze byt. I kdyz sam bych to dal spis na lezecky server, kde je vetsi sance, ze to okomentuje vic znalcu. --Jx 11:47, 7. 8. 2007 (UTC)
  • Pokud bereš Obere Platje až hranici sněhu, tak je to tak jak říkáš - dělí se pod ním. Oficiální kóta Obere Platje je skutečně ten sníh (3 277 m).
  • Na Obere Platje jsme vylezli na takový šutry a museli z nich trochu scházet zpět k ledovci, je ale fakt, že to jsme kus nešli po standardní trase. Takže to se asi vypustit dá.
  • S trhlinama to je dle mých zkušeností podobné jako u tebe. Např. Wilder Freiger jsme se motali po ledovci Grunauferner doslova bludištěm a v jiném článku na netu to bylo popisováno přesně opačně jako pole (stačí mrknout k nám na web na fotky). Takže bych to upravil, že se můžou vyskytovat třeba jen ve vrcholném létě (já tam byli konce srpna).
  • Okrajová trhlina ti můžu říct nám dělala docela starosti protože byla široká asi 1,5 m, takže jsme jí přeskakovali podobně jako na Lyskammu (věřím ale že při větším množství sněhu být nemusí - tudíž podle mě podobná úprava textu.)
  • Slovo stezka používám standardě jako je to v průvodcích. To se ale dá přeformulovat třeba na „cesta na ledovci“ apod. Lezení to není, je to jen šlapárna, tak nějak aby to vystihovalo.
  • Na Nordend cesta odbočuje na ledovci Monte Rosa Gletscher v místě zvaném Satteldohle ve výšce zhruba 4 150 m. Je používána i jako skialpová. Zmínit to by bylo podle mne také vhodné.
  • Silbersattel je sedlo mezi Nordendem a Dufourspitze. Leží ve výšce 4 517 m. Zmínit to by bylo asi taky dobrý, pro lepší orientaci.
  • Za nás právě v ledovci nic vyšlapaného nebylo (koryto apod.). Vzhledem k tomu, že nebyl téměř vůbec sníh, byl led akorát rozškrábán od maček.
  • Jen pro názornost jsem ti na commons nahrám mapu-výstupu. Nevím zda se to může, když tak to někdo smaže.
  • A poslední věc. Kdo to upraví? Ty nebo já? Jsem rád, že aspoň někdo konzultuje věci než je upraví. Než jedince kteří bezmyšlenkovitě něco mažou nebo místo toho napíšou hovadinu. Za to si tvých příspěvků vážím. O horách tady nikdo nepíše.--Supervht 13:04, 7. 8. 2007 (UTC)
Tak jsem to nejak poupravil, sahnul jsem i na formatovani (povazuji za zbytecne oddelovat tisice u ctyrcifernych cisel), pridal jsem zminku o bivaku na Signalkuppe, mozna jeste pridam i ten muj nakres svycarsky cesty, tvoji mapu spravcove z commons velmi pravdepodobne smazou, ale dik. Dale: [1] Podle tve mapy je logicke, aby Obere Platje byl ten snehovej plac nad vysvihem, kdyz dolni "plac" nad chatou je Unter Platje. [2] Taky jsme rano uhnuli moc doprava, ale vcas to kamarada trklo. [3] Silbersattel jsem zminil. [4] Co se mne tyka, tak jsem alpsky elev, kamarad zjistil, ze lizt umim a do kopce se necouram, tak me parkrat vzal s sebou, abych mu nosil lano. Nazev "Ecrins" videl mozna tak v katalogu od Petzla, ale nic mi to nerika, obvykle se nazev vrcholu dozvim na chate den pred vystupem. Mapu mi moc neukazuje, abych ji nepomackal. Ale stejne si to tam uzijte. :) --Jx 15:57, 7. 8. 2007 (UTC)

Díky to si určitě užijeme. Konečně jsme dali do kupy ten článek.--Supervht 16:19, 7. 8. 2007 (UTC)

Rozsireni hesla Sierra Nevada[editovat]

To je krasa, jsem nadsen Vasim rozsirenim hesla o Sierre, takhle si predstavuju opojnou synergii wiki. Smekam pred urovni Vaseho prispevku:) Diky. --Tomash 11:16, 21. 8. 2007 (UTC)

Dinarske hory[editovat]

Ocenuji Tve rozsireni clanku o Dinarskych horach, ale jeste jsem to trochu prepracoval. Jde o to, ze Sarsky horsky system neni soucasti Dinarskych hor. Vim, ze J. Slegl ma ve sve knize Svetova pohori Evropa (ze ktere jsi vychazel pri upravach clanku) Dinarsky system a Sarsky system ve spolecne kapitole Dinary, ale ani tam neni uvedeno, ze by tvorily jednu soustavu - svadi k tomu jen ten zavadejici nazev kapitoly. Veskera ostatni mne znama ceska geograficka odborna literatura zahrnuje Sarsky system do Helenid (tez se pro ne nekdy pouziva nazev Sarsko-pindska ci Albansko-recka soustava). Podporou pro toto deleni je i to, ze na cizojazycnych wikipediich je jako nejvyssi hora Dinarskych hor uvaden Jezerski vrh v Prokletije a ne Korab, ktery uz je v Sarskem systemu. Takze jsem pasaze tykajici se Sarskeho systemu ze clanku vypustil. Aby neprisla Tva prace nazmar zalozil jsem clanek Helenidy, kam jsem to presunul, ale zatim je to jen kostra. Diky za pochopeni a tesim se na dalsi spolupraci na clancich o horach. Dingoa 21:33, 22. 8. 2007 (UTC)

Kantabrijské hory[editovat]

Zdravím kolego. správnější a častější název tohoto systému je "Kantaberské pohoří", proto jsem článek přejmenoval. Ne vždy totiž v češtině platí zásada, že by se přídavné jméno odvozené od podstatného lišilo jen svým koncem. S pozdravem kolega --Kirk 09:10, 2. 9. 2007 (UTC)

Kastilské hory[editovat]

Zjistil jsem, že častější název zní Kastilské pohoří. Proto jsem přejmenoval i tento článek. --Kirk 09:41, 2. 9. 2007 (UTC)

Reklamy pro Supervht[editovat]

Prosím Vás, nevkládejte do Externích odkazů reklamu na vlastní stránky ani na jiné servery nabízející ubytování a podobně. Vy sám přitom podobný postup u jiných označujete jako spam. To se mi zdá velmi podivné. --Ladin 19:42, 28. 10. 2007 (UTC)

Za spam to považuji v případě kdy uživatel bez rozšíření hesla jen přidává odkazy.Já rozšiřuji hesla a nebo vkládám nová a u nich pokud to jde používám externí odkazy o kterých si myslím, že by mohli čtenáři přinést kvalitní informace.--Supervht 21:24, 28. 10. 2007 (UTC)

Hora Fudži[editovat]

Zdravím. Zajímalo by mne, jak jsi myslel tuhle větu: „Fudžisan je jméno s přídomkem určeným pro vážené osoby“, kterou si vložil do článku Fudži. Já jsem ji zatím odstranil, protože mi to nedává smysl. --Pazuzu 21:28, 6. 11. 2007 (UTC)

Ahoj. To „san“ přidané ke jménu Fudži je tím přídomkem, který přidávají Japonci ke jménům vážených osob. Alespoň tak se to píše na stránce Fuji z knihy Podivuhodný svět od Reader´s Digest výběr - ISBN 80-86196-22-4--Supervht 04:34, 7. 11. 2007 (UTC)
To se mi při vší úctě k Reader´s Digest moc nezdá. San ve slově Fudžisan znamená prostě hora, je zapisováno pomocí znaku 山 a přidává se v japonštině ke jménům všech hor (někdy se čte i jako jama). San přidávané ke jménům znamená něco jako pán/paní, zapisuje se pomocí hiragany さん a je to běžný titul pro všechny „cizí“ (většinou všichni ostatní mimo mluvčího a případně jeho rodiny ap.) osoby ve „zdvořilé“ japonštině. To, že by tato dvě slova měla nějakou souvislost je dost nepravděpodobné, v japonštině existuje velké množství homonym (či přesněji homofonních homonym), a tak např. san má mnoho významů (pán/paní, hora, tři, kyselina ...), které se ale zapisují jinými znaky. --Pazuzu 11:30, 7. 11. 2007 (UTC)
S japonštinou zkušenosti nemám, jen jsem interpretoval text. Pokud si takto znalý, nechávám pravdu na tobě. Já se spíš specializuji na ty hory, tady nemohu a ani nechci oponovat.--Supervht 13:33, 7. 11. 2007 (UTC)

Commons images of Grosser Priel[editovat]

awful version
Soubor:Grosser Priel.jpg
much better version

Hello Petr, it's me, Herzi Pinki

I have found this awful image at commons: Image:Gr_Priel_1.jpg, it was uploaded by you. There is also a much better picture without artistic manipulations: Image:Grosser_Priel.jpg.

The first one is only used at the cs WP (http://tools.wikimedia.de/~daniel/WikiSense/CheckUsage.php?i=Gr_Priel_1.jpg&w=_100000#end). I feel it should be replaced by the better one, and afterwards Image:Gr_Priel_1.jpg should be deleted from commons.

(I will not watch your page, so please in case you have a negative answer for me, use my account on de)

decuj --91.113.89.182 23:59, 3. 1. 2008 (UTC)

Bieszczady[editovat]

Dziękuję :)

Urgentně upravit[editovat]

Šablonu {{Urgentně upravit}} vkládejte prosím jako {{subst:Urgentně upravit}} , jinak se v ní nezobrazí datum. Podobně funguje i šablona subpahýl. Dík. --Postrach 18:09, 15. 1. 2008 (UTC)

Díky za upozornění. Už jsem jí vkládal mockrát, jen mi to tady ujelo. Omlouvám se a přeji pěkný den.--Supervht 19:46, 15. 1. 2008 (UTC)

Tábor (678 m) - nadměrné linkování[editovat]

Dobrý den, koukal jsem, že umíte anglicky, tak si prosím přečtěte toto: http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Only_make_links_that_are_relevant_to_the_context. Bohužel to ještě nikdo nepřeložil do angličtiny. Je zcela zbytečné linkovat na obecné pojmy typu "hora" a "kilometr". Na takové hesla by mělo být linkováno například z článků Geografie či Metr. Funkcí linků je patřičným způsobem rozvinout téma, nikoliv "stavit nějaké základy Wikipedie". Už se to tu několikrát dikutovalo - viz na příklad moje reakce: Wikipedie:Nominace nejlepších článků/Sarajevo#Diskuse na stav článku Sarejevo: [3]. A toto je česky. --Juan de Vojníkov 19:33, 15. 2. 2008 (UTC)

Hory a kopce[editovat]

Ahoj, mohl bys ses prosím Pod lípou vyjádřit k rozlišovačům hor a kopců?--Mirek256 21:06, 6. 3. 2008 (UTC)

Udělal jsem seznam hor a kopců označených výškou Wikipedista:Mirek256/Hory a kopce. U některých hor nevím pohoří - kdybys věděl, byl bych rád, kdybys doplnil. Chybí tam slovenské hory. Doufám, že to pak půjde přejmenovat botem. Děkuji za spolupráci. --Mirek256 16:53, 6. 4. 2008 (UTC)

Hazlovská pahorkatina - odtučnění[editovat]

Proč jsi "odtučnil" ty položky u členění Hazlovské pahorkatiny, bylo to mnohem přehlednější? --Lukáš Gold 11:13, 12. 4. 2008 (UTC)

Tučně se označují obvykle pouze začátek úvodního odstavce s názvem článku, popřípadě nadpis. Ostatní tučné nápisy působí potom v textu zmatek.

Mondsee[editovat]

Zdravím. Prosím nevymýšlejte neexistující názvy. Toto jezero se česky nazývá Měsíční jezero, německy Mondsee. Žádné "Mondské jezero" neexistuje. Jste první, kdo přišel s takovýmto názvem. --Kirk 20:46, 9. 7. 2008 (UTC)

Nač takové pobouření? Tak to opravím a hotovo ne? Mrkni třeba na Comské jezero (a to se nedělal já) :)) [4]

Pozvánka na sraz wikipedistů[editovat]

LW logo gold.png
Pozvánka na setkání wikipedistů

1. liberecký sraz se uskuteční
ve čtvrtek 24. listopadu 2011 od 17.30 hodin v (konkrétní místo bude upřesněno)
Všichni jsou srdečně zváni!

Pokud máte zájem, tak se zapište a stránku pro případné změny sledujte.

--Juandev 2. 11. 2011, 06:57 (UTC)