Daily Mail

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Daily Mail
Stránka z roku 1907
Stránka z roku 1907
Dailymail logo lookalike.png
Základní informace
Datum založení4. května 1896
Jazykangličtina
Periodicitakaždý den
Formáttabloid
Země původuSpojené královstvíSpojené království Spojené království
Sídlo redakceLondýn, Spojené království
Klíčové osoby
MajitelDaily Mail and General Trust
VydavatelDMG Media
Odkazy
ISSN0307-7578
OCLC16310567
WebOficiální web
Některá data mohou pocházet z datové položky.

Daily Mail je britský bulvární deník vydávaný v Londýně a vlastněný společností Daily Mail and General Trust. První vydání vyšlo v roce 1896 a bylo vydáno baronem Alfredem Harmsworthem, 1. viktomtem Northcliffovským, též známým jako baron Norhcliff nebo hrabě Northcliff. Tyto noviny stály na počátku masového rozšíření novin v Británii a tento pojem masifikace je znám jako Northcliffovská revoluce. Daily Mail jsou druhým nejprodávanějším deníkem v Británii po The Sun. Vychází jako tabloid a vydáván je společností DMG Media.

V únoru 2017 se editoři anglické Wikipedie rozhodli zakázat zdrojovat články Daily Mailem, když rozhodnutí zdůvodnili nedůvěryhodností a senzacechtivostí média.[1][2]

Odkazy[editovat | editovat zdroj]

Reference[editovat | editovat zdroj]

V tomto článku byl použit překlad textu z článku Daily Mail na anglické Wikipedii.

  1. Wikipedie vyřadila ze zdrojů britský bulvár Daily Mail. Je nespolehlivý a senzacechtivý, tvrdí. iROZHLAS [online]. Český rozhlas, 2017-02-09 [cit. 2022-05-25]. Dostupné v archivu pořízeném z originálu dne 2022-04-21. 
  2. BENJAKOB, Omer Benjakob. Why Wikipedia Is Much More Effective Than Facebook at Fighting Fake News. Haaretz [online]. 2020-01-09 [cit. 2022-05-25]. Dostupné v archivu pořízeném z originálu dne 2020-06-20. (anglicky) 

Externí odkazy[editovat | editovat zdroj]