Diskuse:Podněstří

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Hymna[editovat zdroj]

Pole hymna je určeno pro název hymny. Podněsterská hymna (BTW, byl tam navíc překlep, ale to je teď vedlejší) není název hymny, ale název budoucího článku o hymně. Pro ten je určeno pole článek o hymně. Nemůžu za to, že mají název dlouhý, protože tříjazyčný. Prostě to tam patří celé. Stejně jako úřední název země může být ve dvaceti jazycích, může být takový i název hymny. --Dan Zeman 13:58, 30. 8. 2006 (UTC)

ja se inspiroval na en:Transnistria. Právě protože to je dlouhé na malém prostoru, a je docela problém se v tom vyznat (navíc tam nejsou vysvětlivky o jaké jazyky jde), myslím, že bude lepší nedat nic a vysvětlit na příslušném místě. --Li-sung 14:05, 30. 8. 2006 (UTC)
Na moldavské wikipedii mo:Република Молдовеняскэ Нистрянэ, mají taktéž uvedeno jen „Имнул Републичий Молдовенешть Нистриене“ a to jen v jednom jazyce a na rumunské ro:Republica Moldovenească Nistreană zase „Imnul Transnistriei“ --Li-sung 14:10, 30. 8. 2006 (UTC)

Podněstersko x Podněstří[editovat zdroj]

Proč se článek jmenuje zrovna Podněstersko a ne Podněstří? GoogleCount se staví 568 : 201 na stranu Podněstří, podobně jyxo. --Jklamo 15:57, 18. 9. 2006 (UTC)

Odkaz na The truth about Transnistria[editovat zdroj]

Zachoval bych právě odstraněný externí odkaz na transnistria.blogspot.com - The truth about Transnistria, je poučný a jsou tam odkazy na nemálo pramenů.

gulag[editovat zdroj]

"Kolem 20 000 Moldavanů - odpůrců stalinistického režimu (většinou německých a rumunských fašistických kolaborantů) bylo posláno do pracovních táborů..."

Priznavam, ze situaci neznam, ale tohle mi prijde divne. Jak znamo, nejen odpurci stalinismu byli posilani do gulagu, na druhou stranu ne kazdy, kdo byl oznazen sovetskymi organy za fasitickeho kolaboranta jim skutecne byl. Ma nekdo nejaky pramen, jak to skutecne bylo? Jestli ne, skromejsi text by mohl znit "Kolem 20 000 Moldavanů bylo posláno" Irwing 12:01, 2. 10. 2007 (UTC)
... jsem to takto upravil Irwing 07:51, 24. 10. 2007 (UTC)

Infobox[editovat zdroj]

Neměl by zde být Infobox region?--Orange.man 18:14, 23. 1. 2008 (UTC)

Transnistria[editovat zdroj]

Přesunuto z Dějiny Podněstří - špatný jmenný prostor -- Mercy (|) 17:17, 19. 5. 2008 (UTC)

Pokud jde o oblast nazývanou Transnistria, správný překlad zní "Zadněstří" (kraj za Dněstrem). Oblast Podněstří zaujímá nejen Transnistria s hlavním městem Tiraspol, ale také Moldavská republika s hlavním městem Kišiněv (Chişinău). -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 88.146.41.161 (diskuse)

Vadim Anťufejev[editovat zdroj]

http://www.latvians.com/en/Mailer/envelope.php?2003_09_17.htm píše And for first-star General Vadim Shevtsov, aka Vladimir Antyufeyev who is wanted in Latvia for his role in the killing of several people during Latvia's fight against Soviet rule, the celebrations instil pride in the country's difference.. Pokud je to pravda, zjevně tedy nejde o organizovaný zločin, jak je v článku na Wikipedii nyní psáno, ale o sovětské potlačování boje za lotyšskou nezávislost. --78.45.2.16 16. 7. 2009, 23:08 (UTC)

V Podněstří žije 98.1% obyvatel.[editovat zdroj]

Jasně to plyne z tabulky. (obvykle to bývá 100%) Nevím, kde je chyba a myslím si, že by to měl řešit autor. Jirka. -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 88.103.38.139 (diskuse)

Autoři jsme všichni, můžete jím být i Vy. --Palu (diskuse) 28. 3. 2014, 12:57 (UTC)

Externí odkazy či reference byly změněny (srpen 2018)[editovat zdroj]

Dobrý den,

právě jsem se pokusil opravit 1 externí odkazy či reference na stránce Podněstří. Prosím, zkontrolujte moje editace. Pokud máte nějaké otázky, potřebujete, abych tyto odkazy nebo dokonce celou tuto stránku ignoroval, prosím vizte seznam často kladených otázek pro další informaci. Provedl jsem následující změny:

. Udělal-li jsem chybu, vizte seznam často kladených otázek.

Děkuji.—InternetArchiveBot (Nahlásit chybu) 21. 8. 2018, 08:20 (CEST)