The Daily Telegraph

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání
The Daily Telegraph
Druh {{{druh}}}
Formát {{{formát}}}
Majitel Telegraph Media Group
Vydavatel {{{vydavatel}}}
Editor {{{editor}}}
Šéfredaktor {{{šéfredaktor}}}
Zástupce šéfredaktora {{{zástupce šéfredaktora}}}
Manažer redakce {{{manažer redakce}}}
Šéfeditor zpráv {{{šéfeditor zpráv}}}
Šéfed. veř. mínění {{{šéfredaktor veřejného mínění}}}
Šéfeditor sportu {{{šéfeditor sportu}}}
Vedoucí fotooddělení {{{vedoucí fotooddělení}}}
Grafik {{{grafik}}}
Redaktoři {{{redaktoři}}}
Založení 1855
Vlastnictví {{{vlastnictví}}}
Politické uspořádání {{{politika}}}
Jazyk {{{jazyk}}}
Přestalo vycházet {{{přestalo vycházet}}}
Cena {{{cena}}}
Sídlo společnosti 111 Buckingham Palace Road, London, SW1W 0DT
Náklad 686 679[1]
ISSN 0307-1235
OCLC {{{OCLC}}}
http://www.telegraph.co.uk

The Daily Telegraph je britský deník, který byl založen v červnu roku 1855. Od roku 1961 vychází jako nedělník sesterské noviny The Sunday Telegraph. Jejich společnou elektronickou mutací je Telegraph.co.uk.

Odkazy[editovat | editovat zdroj]

Reference[editovat | editovat zdroj]

  1. REYNOLDS, John. NEWSPAPER ABCs: The Independent achieves first rise of 2010 [online]. Mediaweek.co.uk, 2010-04-16, [cit. 2010-05-02]. Dostupné online.  

Související články[editovat | editovat zdroj]

Externí odkazy[editovat | editovat zdroj]