Diskuse:Bitva u Trafalgaru

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Chtěla bych pouze upřesnit, že Nelson zemřel tak, že mu kulka prošla ramenem a rozdrtila mu páteř 83.208.98.149

Jestli je to nějak prokázané nebo jestli je to všeobecně tradované, můžete to doplnit přímo do článku. Pokud je to nějaká poměrně nová teorie, tak nejlépe se zdrojem ve stylu: "Podle I. Q. Dumatora kulka prošla..." Editujte s odvahou --Luděk 19:51, 1. 11. 2005 (UTC)

Ráda bych editovala, ale neumím to...Dostala se mi do ruky kopie článků z nějaké blíže nespecifikované učebnice angličtiny (možná časopis pokusím se zjistit, co to je) kde je o letošním 200 výročí a o Admirálu Nelsonovi. Články napsal Nigel Haward (GB)

U každého článku je těsně nad nadpisem na jedné záložce nápis "edit". Na ten stačí kliknout a už máte k dispozici editační okno s celým článkem. Funguje to stejně jako u editace této diskuse. Pokud si nejste jista správným formátováním, tak si s tím zpočátku nedělejte přílišnou starost. Někdo zkušenější Vámi vložené informace upravi a Vy uvidíte, jak to učinil. Nemusíte se bát, že byste něco zkazila, protože v případě potřeby se můžeme vrátit k textu v předchozích verzích článku. Takže Editujte s odvahou. Co se týče kopií článků, co máte "v ruce", tak bych chtěl upozornit, že z nich můžete čerpat, že na jejich základě můžete napsat text. Ale nemůžete z nich opisovat či je překládat do češtiny, jelikož to už by bylo porušení autorských práv autorů těchto článků. --Luděk 06:17, 4. 11. 2005 (UTC)

V posledním odstavci popisu bitvy jsou jiné údaje o počtu potopených a zajatých lodí spojené francouzsko-španělské flotily než v infoboxu. Nevím ale, který údaj je správný, takže nemohu sám opravit. --Whikki 1. 9. 2009, 22:09 (UTC)

Ztráty[editovat zdroj]

V textu se píše: "Z 33 nepřátelských lodí jich bylo během bitvy 18 zajato nebo zničeno.", zatímco v infoboxu je počet 1 potopená a 21 zajatých... --Silesianus 20. 8. 2011, 12:20 (UTC)

Význam[editovat zdroj]

Mám trochu pocit, že oddíl význam bitvy zaměňuje tuhle bitvu s bitvou u Gravelines. Miraceti 8. 8. 2014, 08:01 (UTC)

Pochybnou větu A nejen to.Porážkou Španělské Armady (španělského válečnéhé loďstva) Anglie vystřídala Španělsko v roli dominantní námořní mocnosti, což mělo zásadní význam pro všechny zámořské kolonie. jsem odstranil. --Wikipedista:BobM d|p 8. 8. 2014, 08:35 (UTC)

"Poslední velká námořní bitva plachetnic v historii"[editovat zdroj]

(podle intra) Nechci tu formulaci zpochybňovat, ale možná by to mělo být upřesněno - ještě tu je pozdější Navarino, taky velká bitva plachetnic, ačkoliv určitě ne tak obecně významná bitva jako Trafalgar.--188.122.212.12 23. 4. 2015, 18:51 (CEST)

Externí odkazy či reference byly změněny (srpen 2018)[editovat zdroj]

Dobrý den,

právě jsem se pokusil opravit 1 externí odkazy či reference na stránce Bitva u Trafalgaru. Prosím, zkontrolujte moje editace. Pokud máte nějaké otázky, potřebujete, abych tyto odkazy nebo dokonce celou tuto stránku ignoroval, prosím vizte seznam často kladených otázek pro další informaci. Provedl jsem následující změny:

. Udělal-li jsem chybu, vizte seznam často kladených otázek.

Děkuji.—InternetArchiveBot (Nahlásit chybu) 23. 8. 2018, 02:02 (CEST)