Daily Express

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání
Daily Express
Exteriér budovy Daily Express, Manchester
Exteriér budovy Daily Express, Manchester
Základní informace
Datum založení1900
Jazykangličtina
Formáttabloid
Země původuSpojené královstvíSpojené království Spojené království
Sídlo redakceDaily Express Building, London, Spojené království
Klíčové osoby
MajitelRichard Desmond
VydavatelNorthern & Shell
EditorHugh Whittow
Odkazy
ISSN0307-0174
OCLC173337077
WebOficiální web
Některá data mohou pocházet z datové položky.
Daily Express, Londýn

Daily Express jsou denní vnitrostátní bulvární noviny určené pro střední trh vydávané ve Velké Británii. Jsou vlajkovou lodí Express Newspapers, dceřiné společnosti Northern & Shell (kterou vlastní zcela Richard Desmond). V červenci 2011 byl denní náklad 625 952 výtisků.[1]

Společnost Express Newspapers současně vydává také Sunday Express (zahájeno v roce 1918), Daily Star a Daily Star Sunday.

Editoři[editovat | editovat zdroj]

Daily Express[editovat | editovat zdroj]

Sunday Express[editovat | editovat zdroj]

1920: James Douglas
1928: James Douglas and John Gordon
1931: John Gordon
1952: Harold Keeble
1954: John Junor
1986: Robin Esser
1989: Robin Morgan
1991: Eve Pollard
1994: Brian Hitchen
1995: Sue Douglas
1996: Richard Addis
1998: Amanda Platell
1999: Michael Pilgrim
2001: Martin Townsend

Významní sloupkaři a přispěvatelé[editovat | editovat zdroj]

Současnost[editovat | editovat zdroj]

Minulost[editovat | editovat zdroj]

Odkazy[editovat | editovat zdroj]

Související články[editovat | editovat zdroj]

Reference[editovat | editovat zdroj]

  1. ABCs. The Guardian. UK: 12 August 2011. Dostupné online [cit. 24 September 2011]. (anglicky)  (July 2011)

Externí odkazy[editovat | editovat zdroj]