Diskuse s wikipedistou:Hubert Kororo

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

A díky za všechny ty opravy! Mercy (diskuse) 10. 10. 2019, 18:51 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Wikikytička[editovat zdroj]

Železná hvězda kvalitního wikipedisty[editovat zdroj]

Lešanský Buddha[editovat zdroj]

Můj vtip s Lešanským Buddhou v Lešanech vydržel přesně dva měsíce :) Zdravím Vás srdečně,--Gottschalk (diskuse) 23. 11. 2019, 18:49 (CET)Odpovědět[odpovědět]

@Gottschalk: Představa obřího Buddhy tam někde u Sázavy mě docela pobavila :)--Hubert Kororo (diskuse) 23. 11. 2019, 19:07 (CET)Odpovědět[odpovědět]

Nováček[editovat zdroj]

Wikipedie:Diskuse o smazání/Plýtvání potravinami v Číně[editovat zdroj]

STOP Osobní útoky nejsou na Wikipedii tolerovány. Pokud v nich budete pokračovat, bude vám zablokována možnost editace. Děkuji za pochopení.

OJJ, Diskuse 18. 5. 2020, 14:23 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Myslím, že osobní útoky a útočné komentáře na osobu zakladatele jsou v té diskusi jasně patrné a nemá cenu je nějak podrobně rozebírat. Vše lze napsat kultivovaně a s předpokladem dobré vůle. K čínským tématům jinak vznikla diskuse a nezdá se, že by se tam kolega stavěl nějak zaujatě a chtěl mazat protičínská témata. Jestli to měl být smysl pro humor, tak si jej prosím odpusťte, protože někomu nemusí připadat ani trochu vtipný. Stejně jako mně nepřipadá vtipný příspěvek uživatele Gottschalk výše a považuji to za čistý plíživý vandalismus. Navzdory tomu Vám přeji hezký večer a doufám za příští umírněnější vyjádření. OJJ, Diskuse 30. 5. 2020, 20:24 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
@Ján Kepler: O té diskusi vím. Netřeba hned začít revertovat a navozovat ještě agresivnější atmosféru, vyřídil bych si to sám.

Student[editovat zdroj]

@Triquelito: Děkuji mnohokrát, ale s Necyklopedií se bohužel mýlíš, tam si akorát občas čtu a anonymně jsem opravil pár překlepů, nic víc. --Hubert Kororo (diskuse) 20. 6. 2020, 20:21 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

111. peruť RAF[editovat zdroj]

Dobrý den - pokud článek 111. peruť RAF v daném stavu nepovažujete za pahýl, je to asi jen další smutné vysvědčení absurdně nízkých standardů českopedistické komunity. Já tam šablonu pahýl vracet nebudu, ale ten článek je tak stručný a obsahově nedostatečný - a to říkám jako jeho zakladatel - že by jej za adekvátně informativní o dané jednotce nemohl považovat snad ani Jiří Ovčáček.-109.81.210.99 27. 10. 2021, 14:45 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Já bych to s tou českopedií zas tak černě neviděl, i podle en wiki standardů bych to považoval za Start-Class, rozhodně ne stub. --Hubert Kororo (diskuse) 27. 10. 2021, 14:58 (CEST)Odpovědět[odpovědět]
Osobně to beru spíše jako „zamodřovací pahýl“ - jakýsi minimální informační obsah, tak aby to nebyl jen zcela triviální subpahýl ve stylu „infobox + výčet typů letadel“. -109.81.210.99 27. 10. 2021, 17:34 (CEST)Odpovědět[odpovědět]

Významnost[editovat zdroj]

Když už se tak pěkně rozepisuješ do shrnutí, tak před smazáním šablony vlož požadované reference. Díky. --Hugo (diskuse) 12. 12. 2021, 09:57 (CET)Odpovědět[odpovědět]

Ta šablona tam ale vůbec být vložena neměla: Dokumentace hovoří zcela jasně: Šablona Významnost je určena pro články, u nichž je vysoce pravděpodobné, že nevyhovují doporučení Wikipedie:Encyklopedická významnost, resp. dalších specifických doporučení o významnosti. Přitom je potřeba ověřit, že zdroj dokládající významnost tématu nelze snadno dohledat na Internetu. Na základě čeho se domníváš, že je vysoce pravděpodobné, že článek není EV a nelze dohledat žádné zdroje? --Hubert Kororo (diskuse) 12. 12. 2021, 10:09 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Na základě toho, že dosud nikdo reference nedoložil. --Hugo (diskuse) 12. 12. 2021, 10:57 (CET)Odpovědět[odpovědět]

Kavkazští Němci - zdroj[editovat zdroj]

Zdravím Huberte, děkuji za editaci mnou kdysi založeného článku Kavkazští Němci. Dal jste tam požadavek na zdroj u dvou informací. Obě informace jsou z překladu této stránky https://az.wikipedia.org/wiki/Az%C9%99rbaycan_almanlar%C4%B1. Google translator to obratem přeloží a jsou tam použity věty, které požadujete odzdrojovat. Podívejte se, prosím, na to. Přiznám se, že nevím, jak tam dodat zdroj, když je to částečně z jiného článku na wikipedii. Hezký zbytek neděle. --Stavrog (diskuse) 23. 1. 2022, 16:00 (CET)Odpovědět[odpovědět]

U čehokoliv byť velmi vzdáleně souvisejícího s Armény, Azery, jejich historií a vzájemnými spory bych byl velmi opatrný při přebírání informací z ostatních wikipedií, nejvíce samozřejmě z arménské a ázerbájdžánské. Pokud to nemají opravdu, ale opravdu neprůstřelně ozdrojováno (což rozhodně není případ odkazovaného článku, sice se seznamem literatury, ale jedinou referencí), tak rozhodně nepřebírat nic. Z arménské ani ázerbájdžánské wiki bych možná radši nepřebíral vůbec nic souvisejícího s tématem, i kdyby se to tvářilo bůhvíjak ozdrojovaně. Pro obě strany, zaslepené vzájemnou nenávistí, není asi nějaké to vědomě falešné zdrojování někde na wiki nejmenší problém. Tvrzení o teroru ze strany Arménů a národnostním složení katů NKVD je podle mě jednoznačně výjimečné tvrzení vyžadující výjimečné důkazy, pokud tyto důkazy nejsou, mělo by to být smazáno.--Hubert Kororo (diskuse) 23. 1. 2022, 16:49 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Dodatečně mě ještě praštilo do očí a posílilo moje pochybnosti o věrohodnosti textu, že se tam píše o NKVD v prvním desetiletí SSSR. NKVD ale přece vzniklo až v roce 1934.--Hubert Kororo (diskuse) 23. 1. 2022, 17:19 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Tak, že NKVD vzniklo až v roce 1934 jsem zjistil od Vás a ověřil si to teď na wikipedii... Je to už tuším přes rok, co jsem ten článek psal. Pokud byste si našel čas a provedl tam ještě jednu editaci, kde to vhodně učešete včetně NKVD apod. Uvítám to.
Ona ta věta je celá v tom původním článku zvláštní.
V prvním desetiletí SSSR byly desítky Němců v regionu obviněny z "protisovětských aktivit" a zastřeleny arménskými katy v NKVD,[zdroj?] zatímco jiní (včetně mnoha Hummelů, kteří založili Helenendorf) byli vyhoštěni na Sibiř.
NKVD bylo tedy v roce 1934, tedy ne první desetiletí a vyhoštění na Sibiř bylo se v příchodem 2. světové války. Vygoogloval jsem si teď, že většina těch Hummelů byla vystěhována na Sibiř v roce 1942.
Pokud byste to zeditoval, promazal, upravil, budu rád. Jako autor bych asi bojoval s každým smazaným slovem, protože si pamatuji, jak jsem s nadšením ten článek kdysi tvořil. Byl to můj první větší článek na wikipedii. --Stavrog (diskuse) 23. 1. 2022, 18:31 (CET)Odpovědět[odpovědět]
No pokusím se k tomu dokopat, ale nic neslibuju :)--Hubert Kororo (diskuse) 23. 1. 2022, 18:54 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Sliby chyby :) Jasně. Když se k tomu dokopete, budu rád. Pokud ne, pokusím se na to najít čas příští víkend a nějak to projít. Ale opravdu bych raději uvítal Váš odstup od toho článku, bylo by to přínosnější :)
Díky. --Stavrog (diskuse) 23. 1. 2022, 18:57 (CET)Odpovědět[odpovědět]
Tak tu větu jsem nyní trochu učesal, aby nebyla tak zaujatá a nemíchala hrušky s jablky. Pokud byste si někdy našel čas a s nadhledem ten článek prošel, učesal apod., budu jen rád. Je to můj první delší článek na wikipedii, který jsem kdysi založil a proto bych "opravy" uvítal :) --Stavrog (diskuse) 7. 2. 2022, 23:06 (CET)Odpovědět[odpovědět]