Přeskočit na obsah

Diskuse:100+1 zahraniční zajímavost

Obsah stránky není podporován v jiných jazycích.
Přidat téma
Z Wikipedie, otevřené encyklopedie

100+1 byl časopis, který vycházel dlouhá léta za komunistů - v článku o tomto není ani slovo - jde IMHO o nevhodnou sebepropagaci a parazitování na zavedeném titulu. MiroslavJosef 14. 11. 2011, 14:52 (UTC)

Za komunistů to především byl časopis, vydávající prakticky výhradně články převzaté z různorodého zahraničního tisku. --Postrach 14. 11. 2011, 21:18 (UTC)
Souhlasím s MiroslavemJosefem, také mi článek přijde jako propagační, nemá žádnou výpovědní hodnotu, kromě té kolik stojí, co v něm najdete, případně které další časopisy od stejného vydavatele si máte koupit. O historii časopisu osobně nic nevím, ale podle toho, co píšete, by v článku nějaká historická zmínka neměla chybět, o obnovení názvu by měla být jen krátká zmínka (navíc když k obnovení došlo ještě tento měsíc a měsíc je podle mě moc krátká doba na encyklopedický záznam). Zdraví --Mates245 15. 11. 2011, 17:45 (UTC)

Myslim si, ze se nejedna o sebepropagaci, článek ma podle me pouze informacni charakter, obsahuje zakladní udaje o tom kdy casopis zacal vychazet, kdo jej puvodne vydaval az po to kdo jej vydvava dnes. -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 83.240.29.104 (diskuse)