UK Horizons

Z Wikipedie, otevřené encyklopedie
Skočit na: Navigace, Hledání
UK Horizons
Zahájení vysílání 1. listopadu 1997
Ukončení vysílání 8. března 2004
Síť UKTV
Provozovatel (BBC Worldwide/Virgin Media)
Země Spojené království
Jazyk angličtina
Oblast vysílání Spojené království
Nahrazen UKTV Documentary,
UKTV People
Web www.ukhorizons.co.uk
(již neaktivní)
Dostupnost
(V době ukončení vysílání)
Terestriální
Digital ONdigital, na kanále 43
Satelitní
Sky Kanál 546
Kanál 565 (+1)
Kabelová
NTL Kanál 137
Telewest Kanál 225
Kanál 226 (+1)

UK Horizons byl britský televizní kanál, který, jako součást sítě kanálů UKTV, vysílal hlavně dokumenty BBC. Většina pořadů od BBC bylo kvůli komerčním účelům zkráceno. Jeho jméno bylo odvozeno z názvu dosud vysílajícího pořadu BBC Horizons, který tvořil jádro pořadů v prvních letech vysílání.[1] UK Horizons spustil své vysílání 1. listopadu 1997 spolu s kanály UK Arena (dnes Alibi) a UK Style. Tento kanál kaké vytvářel rozšířené verze nejsledovanějších pořadů BBC, jako například pořadů Top Gear, či Tomorrow's World. Původní editor kanálu byl Bryher Scudamore a jeho zástupce Eddie Tulasiewicz.[2] 8. března 2004 byl kanál nahrazen novými kanály UKTV Documentary(dnes Eden) a UKTV People(dnes Blighty).[3][4]

Externí odkazy[editovat | editovat zdroj]

Reference[editovat | editovat zdroj]

V tomto článku byl použit překlad textu z článku UK Horizons na anglické Wikipedii.

  1. UK Horizons 1997 - 2004 [online]. TVARK, [cit. 2009-12-12]. Dostupné online.  
  2. Trade Talk - Leading light [online]. Broadcastnow, 2002-06-13. Dostupné online.  
  3. UK Horizons to close [online]. Digital Spy, 2004-02-03. Dostupné online.  
  4. GIBSON, Owen. UKTV launches set to raise hackles. Parametr "periodikum" je povinný! London: The Guardian, 2004-02-04. Dostupné online [cit. 26 May 2010].